Την άμεση αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της βαθμολογίας των μαθητών που
εξετάστηκαν φέτος στα μαθήματα της Α΄Λυκείου, προανήγγειλε ο υφυπουργός
Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος.
Σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις (Βήμα Fm) o κ. Δερμεντζόπουλος:«Η τράπεζα θεμάτων δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μια σειρά από θέματα, τα οποία εξετάζονται οι μαθητές. Αντί να μπαίνουν από τον εκπαιδευτικό που κάνει το μάθημα, μπαίνει από μια κεντρική τράπεζα που έχει κάνει το υπουργείο. Πόσο επηρέασε αυτό τη βαθμολογία; Έχω μια εκτίμηση από μια δειγματοληπτική έρευνα που έχουμε κάνει εδώ, πως μάλλον δεν επηρεάζει πολύ.
Απ' ότι φαίνεται και απ' ότι θα δείξει αύριο, θα είμαστε στα ίδια ποσοστά επιτυχιών με πέρσι. Η τράπεζα θεμάτων δεν επηρεάζει αυτή τη χαμηλή βαθμολογία των μαθητών. Αυτό που δημιουργεί ένα πρόβλημα, του οποίου το μέγεθος θα το εντοπίσουμε αύριο, είναι ο τρόπος με τον οποίο εξάγεται η βαθμολογία. Υπάρχει σκέψη να αλλάξει, να βελτιωθεί ο τρόπος.
Ο τρόπος υπολογισμού της βαθμολογίας θα αλλάξει και μάλιστα άμεσα. Μιλάμε και για τα φετινά παιδιά, αυτά είναι που δοκιμάστηκαν πρώτη φορά σε αυτό το σύστημα. Δεν αλλάζουμε την βαθμολογία, τον υπολογισμό θα αλλάξουμε. Προφανώς θα πρέπει να ισχύσει για τα παιδιά τα φετινά, αυτά έχουν υποστεί αυτά υφίστανται. Οποιαδήποτε απόφαση παρθεί και θα ανακοινωθεί εντός της εβδομάδος ή το αργότερο τη Δευτέρα, για να ξέρουν όλοι το τι συμβαίνει θα είναι σε βάση, η οποία θα ενσωματωθεί στο νόμο και θα ισχύει όσο ισχύει ο νόμος. Στόχος μας είναι να έρθει στη Βουλή μέχρι τη Δευτέρα για να κλείσει το θέμα. Οτιδήποτε συμβεί θα συμβεί και για τους τωρινούς μαθητές Α' Λυκείου. Για την τράπεζα θεμάτων είναι κάτι που δεν θα καταργηθεί, θα βελτιωθεί ως θεσμός.
Αυτό που σίγουρα δεν πρόκειται να αλλάξει είναι ο νόμος.
Δεν μπορεί να περνούν όλοι από την Α' Λυκείου μέχρι να τελειώσουν χωρίς να αξιολογούνται και χωρίς να εξετάζονται σωστά
Για ποσοστά αποτυχίας έως και 60% μίλησε στον ίδιο ραδιοσταθμό η Ελένη Ζωγραφάκη, αντιοπρόεδρος της ΟΛΜΕ: Μιλώντας στον ίδιο ραδιοσταθμό ανέφερε: «Υπάρχει μια εικόνα που έχει φανεί από την μετεσυνδριακή συνέλευση που τοποθετήθηκαν οι πρόεδροι. Τα ποσοστά αποτυχίας κυμαίνονται για τα γενικά Λύκεια από 20% μέχρι 50% ακόμη και 60%. Η εικόνα που έχουμε είναι πως είναι πάνω από 30%. Πέρσι ήταν γύρω στο 6%. Καταλαβαίνετε πως είναι τεράστιο το άνοιγμα και είναι συνδυασμός του τρόπου υπολογισμού και της τράπεζας θεμάτων και δείχνει τις συνολικές αδυναμίες και το πόσο πρόχειρα σχεδιάζονται οι αλλαγές στην εκπαίδευση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου