Για να φθάσουν σε αυτό το συμπέρασμα, συγκρίνανε την απόδοση μαθητών οι οποίοι κάνανε μερικά ή όλα από τα μαθήματά τους on-line (εξ-αποστάσεως) με την απόδοση μαθητών οι οποίοι κάνανε τα ίδια μαθήματα στην τάξη. Η όλη έρευνα κράτησε 12 χρόνια με μεικτές ομάδες μαθητών, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κολεγίων ακόμα και ενηλίκων δια βίου μάθησης, και μαθημάτων. Οι μαθητές που ακλούθησαν σπουδές με e-learning πετύχανε βαθμολογία στα διαγωνίσματα κατά μέσο όρο στο 59% ενώ αυτοί με την κλασική εκπαίδευση στο 50%. Αυτή μπορεί να είναι μια φαινομενικά μικρή διαφορά αλλά στατιστικός είναι αρκετά σημαντική.
Το αποτέλεσμα αυτό οφείλετε σε διάφορους λόγους όπως:
- Οι μαθητές βρίσκουν τη μεικτή εξ-αποστάσεως εκπαίδευση (Blended e-learning) πιο ελκυστική και χρήσιμη με αποτέλεσμα να περνούν περισσότερο χρόνο μαθαίνοντας.
- Το e-learning παρέχει νέα διδακτικά μέσα όπως π.χ. (video, συνεργατική μάθηση, κλπ), τα οποία υλοποιούνται δυσκολότερα στην τάξη.
- Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να κοπεί και να ραφτεί στα μέτρα και τις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου