25 Απριλίου 2010

Το E-Learning ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

Σε μια αναφορά 93 σελίδων σχετικά με την εξ-αποστάσεως εκπαίδευση (E-Learning), το υπουργείο παιδείας των Η.Π.Α. κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «κατά μέσο όρο, οι μαθητές αποδίδουν καλύτερα υπό συνθήκες ηλεκτρονική μάθησης παρά με την κλασική διαπροσωπική μέθοδο διδασκαλίας».
Για να φθάσουν σε αυτό το συμπέρασμα, συγκρίνανε την απόδοση μαθητών οι οποίοι κάνανε μερικά ή όλα από τα μαθήματά τους on-line (εξ-αποστάσεως) με την απόδοση μαθητών οι οποίοι κάνανε τα ίδια μαθήματα στην τάξη. Η όλη έρευνα κράτησε 12 χρόνια με μεικτές ομάδες μαθητών, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κολεγίων ακόμα και ενηλίκων δια βίου μάθησης, και μαθημάτων. Οι μαθητές που ακλούθησαν σπουδές με e-learning πετύχανε βαθμολογία στα διαγωνίσματα κατά μέσο όρο στο 59% ενώ αυτοί με την κλασική εκπαίδευση στο 50%. Αυτή μπορεί να είναι μια φαινομενικά μικρή διαφορά αλλά στατιστικός είναι αρκετά σημαντική.
Το αποτέλεσμα αυτό οφείλετε σε διάφορους λόγους όπως:
  • Οι μαθητές βρίσκουν τη μεικτή εξ-αποστάσεως εκπαίδευση (Blended e-learning) πιο ελκυστική και χρήσιμη με αποτέλεσμα να περνούν περισσότερο χρόνο μαθαίνοντας.
  • Το e-learning παρέχει νέα διδακτικά μέσα όπως π.χ. (video, συνεργατική μάθηση, κλπ), τα οποία υλοποιούνται δυσκολότερα στην τάξη.
  • Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να κοπεί και να ραφτεί στα μέτρα και τις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Διαβάστε ολόκληρη την μελέτη εδώ. (Αγγλικά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου