30 Απριλίου 2010

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο της παράλληλης διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας πρέπει να επιλέξουν τη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχθούν μεταξύ της Γαλλικής ή της Γερμανικής ή της Ιταλικής ή της Ισπανικής.
Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπ. Παιδείας αφού οι γονείς – κηδεμόνες των μαθητών ενημερωθούν από το Δ/ντή του σχολείου για τη δυνατότητα επιλογής της δεύτερης ξένης γλώσσας μεταξύ της Γαλλικής ή της Γερμανικής ή της Ιταλικής ή της Ισπανικής, οι μαθητές της Στ’ τάξης θα πρέπει να προσκομίσουν στο Δ/ντή του σχολείου τους ενυπόγραφο σημείωμα από τους γονείς ή κηδεμόνες τους, στο οποίο θα αναγράφεται η προτίμησή τους σχετικά με τη δεύτερη ξένη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχθούν στο Γυμνάσιο.
Οι Δ/ντές των Δημοτικών Σχολείων θα πρέπει να αποστείλουν κάθε απολυτήριο, συνοδευόμενο απαραίτητα από το ενυπόγραφο σημείωμα του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή, στο Γυμνάσιο υποδοχής μέχρι 17-6-2010.

29 Απριλίου 2010

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Οι πανελλαδικές εξετάσεις θα διαξαχθούν κανονικά χωρίς προβλήματα , καθώς απόψε το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να πάρει πίσω την αρχική πρόταση που ελήφθη  στις 16 Απριλίου,  κατά πλειοψηφία, με  8-3 (την καταψήφισαν τα μέλη της ΠΑΣΚ)  για κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων από τις 14 Μαίου, ημέρα έναρξης των πανελλαδικών εξετάσεων.

Η μοναδική παράταξη που επέμενε για 48ωρη απεργία μέσα στις εξετάσεις ήταν η παράταξη της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ .

Ετσι στην αποψινή συνεδρίαση το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε κατά πλειοψηφία (η ΠΑΣΚ δεν υπερψήφισε ) :
-μία 48ωρη στις 4 και 5 Μαίου, και,
-δύο 24ωρες ή μία 48ωρη μαζί  με τις άλλες Ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ , όταν θα συζητηθεί στη Βουλή το σχέδιο νόμου για το ασφαλιστικό.

28 Απριλίου 2010

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Κάθε χρόνο αυτή  την εποχή, αρκετοί γονείς και νέοι σπεύδουν στο ιατρείο αναζητώντας την ιατρική ενίσχυση του οργανισμού κατά την διάρκεια των εξετάσεων και της σχετικής με αυτές προετοιμασίας. Παρά το γεγονός ότι σήμερα  σχεδιάζονται εξατομικευμένα ιατρικά προγράμματα ανάλογα και με το είδος πιθανών συνοδών παθολογικών προβλημάτων, συχνών στον εφηβικό - νεανικό πληθυσμό (π.χ. υπόταση, αναιμία, έντονοι πόνοι περιόδου, δυσανεξία στην λακτόζη, σπαστική κολίτιδα) υπάρχουν γενικές ιατρικές συστάσεις, κοινές για όλα τα άτομα.

ΤΑ 48 ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ 89ΣΕΛΙΔΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Από 89 σελίδες και 48 άρθρα αποτελείται το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία το οποίο κατέθεσε απόψε, προς ψήφιση , στη Βουλή η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΤΑ 48 ΑΡΘΡΑ ΚΑΝΕΤΕ
ΚΛΙΚ ΕΔΩ

26 Απριλίου 2010

ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ

Στο άρθρο 45  του Πολυνομοσχεδίου τροποποιούνται   διατάξεις του ν. 3696/2008 για την «Ίδρυση και λειτουργία Κολλεγίων και άλλες διατάξεις» (Α’ 177) Στην παράγραφο 1α, αντικαθίσταται το άρθρο 1 του νόμου και με αυτό (α) τα Κολλέγια μετονομάζονται σε «Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης»,
(β) ορίζεται ότι τα Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης υπάγονται σε κρατικό έλεγχο που ασκείται από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Καλησπέρα σας. Ευχαριστούμε πολύ που ήρθατε.
Θέλω να σας εξηγήσω ότι ο λόγος που ειδοποιηθήκατε αργά και που έγινε αυτή την ώρα η συνέντευξη είναι γιατί έπρεπε να υπάρξουν και οι υπογραφές των συναρμοδίων Υπουργών για να υπάρξει η κατάθεση στη Βουλή και είναι μια πάρα πολύ δύσκολη ημέρα, με πάρα πολλές ασχολίες και υπολογίζαμε ότι θα μπορούσαμε να είμαστε πιο γρήγορα έτοιμοι. Δεν ήθελα να παρουσιάσω και το νομοσχέδιο και να σας δώσουμε και την αιτιολογική έκθεση χωρίς να έχουν συνυπογράψει και οι αρμόδιοι Υπουργοί.

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ

Ενημερωτική εγκύκλιο σχετικά με τιε εξετάσεις, επιλογή θεμάτων, διατύπωση ερωτήσεων και τη βαθμολόγηση γραπτών  προς    τους καθηγητές/τριες των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων που δίδαξαν τα μαθήματα: Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Κοινωνική και Πολιτική Οργάνωση στην Αρχαία Ελλάδα, Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών και Κοινωνιολογία κατά το σχολικό έτος, 2009-2010 απέστειλε  ο Σχολικός Σύμβουλος Κοινωνιολογίας  Χρήστος Πατσός

ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

Άρθρο 1
 Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ
Οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση καλύπτονται  από όσους συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από τη βάση στον διαγωνισμό του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), όπως ορίζεται στις επόμενες διατάξεις.

Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
 
Στο σχέδιο νόμου «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις»
 

ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ

Μετά τη λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2009-10 την Τετάρτη 12 Μαΐου 2010, σύμφωνα με τη με αρ. πρ. 35416/Γ2/26-03-2010 Υ.Α., για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

25 Απριλίου 2010

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 Μετά τη μεταβατική περίοδο προσλήψεων και με αναμορφωμένο περιεχόμενο θα πραγματοποιηθεί ο νέος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ). Η μοριοδότηση θα αφορά για πρώτη φορά, εκτός των άλλων, τη γνώση ξένων γλωσσών και πληροφορικής. Προϋπόθεση της συμμετοχής των αδιόριστων εκπαιδευτικών στο διαγωνισμό θα είναι πλέον το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας ή το μεταπτυχιακό στην Παιδαγωγικήτις Επιστήμες της Αγωγής, ή τις Επιστήμες της Εκπαίδευσης. 

Το E-Learning ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ

Σε μια αναφορά 93 σελίδων σχετικά με την εξ-αποστάσεως εκπαίδευση (E-Learning), το υπουργείο παιδείας των Η.Π.Α. κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «κατά μέσο όρο, οι μαθητές αποδίδουν καλύτερα υπό συνθήκες ηλεκτρονική μάθησης παρά με την κλασική διαπροσωπική μέθοδο διδασκαλίας».
Για να φθάσουν σε αυτό το συμπέρασμα, συγκρίνανε την απόδοση μαθητών οι οποίοι κάνανε μερικά ή όλα από τα μαθήματά τους on-line (εξ-αποστάσεως) με την απόδοση μαθητών οι οποίοι κάνανε τα ίδια μαθήματα στην τάξη. Η όλη έρευνα κράτησε 12 χρόνια με μεικτές ομάδες μαθητών, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κολεγίων ακόμα και ενηλίκων δια βίου μάθησης, και μαθημάτων. Οι μαθητές που ακλούθησαν σπουδές με e-learning πετύχανε βαθμολογία στα διαγωνίσματα κατά μέσο όρο στο 59% ενώ αυτοί με την κλασική εκπαίδευση στο 50%. Αυτή μπορεί να είναι μια φαινομενικά μικρή διαφορά αλλά στατιστικός είναι αρκετά σημαντική.
Το αποτέλεσμα αυτό οφείλετε σε διάφορους λόγους όπως:
  • Οι μαθητές βρίσκουν τη μεικτή εξ-αποστάσεως εκπαίδευση (Blended e-learning) πιο ελκυστική και χρήσιμη με αποτέλεσμα να περνούν περισσότερο χρόνο μαθαίνοντας.
  • Το e-learning παρέχει νέα διδακτικά μέσα όπως π.χ. (video, συνεργατική μάθηση, κλπ), τα οποία υλοποιούνται δυσκολότερα στην τάξη.
  • Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να κοπεί και να ραφτεί στα μέτρα και τις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Διαβάστε ολόκληρη την μελέτη εδώ. (Αγγλικά)

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ

Ζητούν περισσότερη συζήτηση στην τάξη, σεβασμό, χρήση νέων τεχνολογιών, αξιολόγηση με βάση τις επιδόσεις τους και να μην υπάρχει προκατάληψη απέναντί τους.
 Τους καθηγητές τους στο «θρανίο» βάζουν οι μαθητές και τους ζητούν: Περισσότερη συζήτηση στην τάξη. Σεβασμό στην προσωπικότητά τους και στα μαθητικά τους συμβούλια. Χρήση των νέων τεχνολογιών στο μάθημα. Η αξιολόγησή τους να αφορά τις επιδόσεις τους και να μην επηρεάζεται από άλλες παραμέτρους. Να μην υπάρχει προκατάληψη απέναντί τους με κριτήρια όπως η εμφάνιση, η κατάθεση της γνώμης τους κ.ά. Αυτό είναι το «προφίλ» των εκπαιδευτικών όπως το σκιαγραφούν και θα το ήθελαν οι μαθητές του 9ου Γυμνασίου Καλλιθέας, σε έρευνα που διενήργησαν οι καθηγητές τους Νίκος Aναστασάτος, Ουρανία Γράψα, Ευαγγελία Ζαβέα, Λίνα Κεχαγιά, Αννα Ντόκου και Αννα-Μαρία Σιδηροπούλου.
Μάλιστα, οι μαθητές, στην ανοιχτή ερώτηση «τι θα ήθελαν από τους καθηγητές τους», σε ποσοστό 42% δήλωσαν ότι θέλουν περισσότερη συζήτηση στην τάξη και καλύτερη συμπεριφορά, το 17% λιγότερη ύλη και το 14% να γίνεται πιο ενδιαφέρον το μάθημα.

24 Απριλίου 2010

ΑΚΡΙΒΟ ΣΠΟΡ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Διεθνή μπεστ σέλερ πωλούνται στα ελληνικά βιβλιοπωλεία σε τιμές τριπλάσιες εκείνων του διαδικτυακού βιβλιοπωλείου Αmazon

23 Απριλίου 2010

ΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ

Τούτη την περίοδο της κρίσεως, η οποία, είναι συνέπεια πνευματικής, κατ'
ουσίαν, κρίσεως, βρίσκω πολύ σημαντικό το παρακάτω:
Αυτά τα λόγια απηύθυνε ένας φωτισμένος δάσκαλος στους μαθητές του, στο
2ο ΕΠΑΛ Αχαρνών για την επέτειο της 25ης Μαρτίου - δυστυχώς δεν μου
έστειλαν το όνομά του και δεν γνωρίζω σε ποιόν να στείλω τα συγχαρήκια
για την ντομπροσύνη και την ομορφιά των λόγων του.
**
Σκέφτηκα να σου μιλήσω για τον Καραϊσκάκη,
Αλλά το μυαλό σου θα πάει στο γήπεδο.
Σκέφτηκα να σου μιλήσω για το 21,
Αλλά ο νους σου θα πάει στην Ορίτζιναλ.
Συλλογίστηκα πολύ, για να καταλήξω αν αξίζει
Να σε ταλαιπωρήσω για κάτι τόσο μακρινό, τόσο ξένο.
Δύο αιώνες πίσω κάποια γεγονότα
Τι να λένε σε σένα; Σε εσένα που νιάζεσαι να φύγεις,
Να πας για τσιγάρο, για καφέ ή για κάτι άλλο.
Θα σου μιλήσω λοιπόν προσωπικά.

Εγώ ο δάσκαλος που δούλεψα ένα χρόνο σε αυτό το σχολείο
Και σε δεκαπέντε μέρες φεύγω για αλλού
Σε εσένα που είσαι εδώ ένα, δύο, τρία
Ή και περισσότερα χρόνια,
Θα σου μιλήσω σταράτα
Για να σου εκφράσω δυο σκέψεις μου.
Οι μαθητές που συνάντησα μέσα στις τάξεις,
Οι μαθητές που δίδαξα φέτος
Στην συντριπτική τους πλειονότητα με σεβάστηκαν,
Αν και δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του μαθήματος.
Πολλοί όμως από τους υπόλοιπους μαθητές
Δε με σεβάστηκαν, με προσέβαλαν κατ' επανάληψη.
Με έργα, με λόγια, με ύβρεις,
Δείχνοντας ένα χαρακτήρα και ένα ήθος
Που με σόκαρε, που με έβαλε σε μελαγχολικές σκέψεις.
Αυτό το φαινόμενο αποδεικνύει
Πως κάτι σάπιο υπάρχει σε αυτό το σχολείο,
Πως εκτός του γνωστικού ελλείμματος
Το συγκεκριμένο σχολείο χωλαίνει δραματικά
Και στο ηθικοπλαστικό του έργο,
Στη διαμόρφωση δηλαδή των μαθητικών ψυχών και πνευμάτων.
Και η ευθύνη για αυτήν την αποτυχία
Είναι ευθύνη αποκλειστικά δική μας,
Των δασκάλων σας και των γονιών σας.
Δεν έχουμε κατορθώσει να σας δείξουμε
Πως χωρίς αρχές η ζωή σας αύριο θα είναι μια κόλαση,
Πως χωρίς όνειρα και στόχους θα χρειαστείτε υποκατάστατα,
Θα καταφύγετε πιθανόν σε επιλογές που θα σας ξεφτιλίσουν,
Θα σας κάνουν να σιχαίνεστε τον εαυτό σας,
Θα σας γεμίσουν τη ζωή πλήξη και κούραση,
Θα σας γεράσουν πρόωρα.

21 Απριλίου 2010

ΠΡΟΒΛΗΜΑ.... orthografias

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ <<ΤΑ ΝΕΑ>>

«Στην Γ΄ Λυκείου άρχισα να γράφω greeklish αφενός γιατί εκείνη την περίοδο είχαν αρχίσει όλοι να χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο τρόπο κι αφετέρου γιατί εκείνο το διάστημα τα ελληνικά δεν συμβάδιζαν με την τεχνολογία. Τα περισσότερα προγράμματα ήταν στα αγγλικά, οπότε άφηνες το πληκτρολόγιο σε αυτή τη γλώσσα κι έγραφες τα πάντα με λατινικούς χαρακτήρες. Το είχα εφαρμόσει αρχικά στο ΜSΝ κι έπειτα στα μηνύματα του κινητού».


20 Απριλίου 2010

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Το Σάββατο 24 Απριλίου 2010 και ώρα 18.30, στο REX στον Άγιο Νικόλαο, το Παράρτημα Λασιθίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας διοργανώνει τελετή για να τιμήσει την Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κρήτης Σουζάννα Παπαδοπούλου και να βραβεύσει τους μαθητές που διακρίθηκαν στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Μαθηματικών που διοργάνωσε εφέτος η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

19 Απριλίου 2010

ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΥΑΛΟ

 
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ <<ΤΑ ΝΕΑ>>
O Τζον Νας υπήρξε επί τρεις δεκαετίες αιχμάλωτος του μυαλού του. Εγκλωβισμένος στον κόσμο της σχιζοφρένειας, εκεί όπου η φαντασία δημιουργεί την πραγματικότητα. Κατάφερε, ωστόσο, να δαμάσει τις σκέψεις του. Το 1994 βραβεύτηκε με το Νόμπελ Oικονομικών και επέστρεψε στην έρευνα. Τον συναντήσαμε στο γραφείο του, στο Πρίνστον, όπου στα 82 του χρόνια προσπαθεί να λύσει γρίφους μαθηματικών. Oι σειρήνες που τον καλούν στους λαβυρίνθους του παραλόγου δεν έχουν σωπάσει. O Νας όμως έχει μάθει να τις αγνοεί.
Το γραφείο του είναι πνιγμένο στη σκόνη. Χαρτιά σχηματίζουν λόφους, κούτες με βιβλία στέκονται πάνω στη μοκέτα και σε ένα μαυροπίνακα είναι γραμμένοι με κιμωλία μαθηματικοί τύποι, τους οποίους δεν μπορώ να αναγνωρίσω. Μια ακαταστασία που δεν μαρτυρά τεμπελιά ή παραίτηση, αλλά δημιουργικότητα. O Τζον Νας κάθεται σε μια γαλάζια ξύλινη καρέκλα. Τα δάχτυλά του είναι μακριά και λεπτά, με μυτερά νύχια, που λογικά δεν έχουν κοπεί εδώ και αρκετές εβδομάδες. Φορά ένα πράσινο πουκάμισο και ένα λαδί παντελόνι που έχει ανεβάσει αρκετά πιο πάνω από τη μέση του. Με καλησπερίζει με δειλή φωνή και χαμογελά με παιδική αθωότητα. Διακόπτει το λόγο του συχνά. Παύσεις αμήχανες. Κενά σιωπής και σκέψης. Δεν διστάζει να με κοιτάξει στα μάτια. Αλλά όχι για πολύ. Το βλέμμα του δραπετεύει μόλις συναντήσει το δικό μου.
Πριν από τριάντα χρόνια ο Νας φοβόταν να κοιτάξει κάποιον στα μάτια, τα μπροστινά του δόντια σάπιζαν και στο Πρίνστον ήταν γνωστός ως «Φάντασμα». Μιλούσε σε λίγους. Ζητούσε τσιγάρα ή φωτιά και άφηνε στους πίνακες γρίφους και παράξενα μηνύματα. Κι όμως, αυτός ο άντρας με τα αταίριαστα ρούχα και τα κόκκινα μποτάκια που στοίχειωνε το Τμήμα των Μαθηματικών ήταν ένα από τα πιο λαμπρά μυαλά του κόσμου.