Πολλοί σύγχρονοι επιστήμονες και ερευνητές σε παγκόσμιο επίπεδο προβληματίζονται γύρω από τη δυνατότητα την οποία δίνει το σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα σε δημιουργικές προσωπικότητες να αναλάβουν ηγετικές θέσεις στην επιστημονική κοινότητα και την πανεπιστημιακή ιεραρχία. Δυστυχώς πρόσφατες παρατηρήσεις και στατιστικές δείχνουν ότι το εκπαιδευτικό σύστημα τείνει να απορρίψει χαρισματικά παιδιά με υψηλό δείκτη νοημοσύνης, φαντασία και πρωτότυπη σκέψη, ενώ αντίθετα τείνει να αναπαράγει μετριότητες με προγνώσιμα όρια επιδόσεων και εύκολη προσαρμογή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο της γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.» Λόρδος Τσεστερφιλντ
09 Ιουνίου 2010
08 Ιουνίου 2010
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ολοκληρώνεται σήμερα ο διαγωνισμός καλύτερης εκπαιδευτικής δραστηριότητας για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο σχολείο, σε συνδυασμό με επίσκεψη των μαθητών σε μουσείο ή σε άλλο κέντρο διάδοσης της επιστήμης, τον οποίο διοργανώνουν η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής, η Πρωτοβουλία για την Εκπαιδευτική Καινοτομία και το Ίδρυμα Ευγενίδου.
Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Open Science Resources. Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να καταθέσουν την πρότασή τους για μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική δραστηριότητα, σε μορφή παρουσίασης PowerPoint, με παράλληλη αναλυτική περιγραφή, μέχρι τις 8 Ιουνίου. ΤΗΛΕΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΨΕΡΙΜΟ
Μόνο που στο σχολείο δεν θα υπάρχουν καθηγητές αλλά ηλεκτρονικοί υπολογιστές, όπου μέσω Ιντερνετ εκπαιδευτικοί από την Κάλυμνο θα παραδίδουν μαθήματα όχι μόνο στον Παντελή αλλά και στις αδελφές του, τη 15χρονη Σεβαστή και τη 13χρονη Αννα, και σε άλλους κατοίκους!... Ηδη ομάδα καθηγητών του Πανεπιστημίου Αιγαίου βρέθηκε στην Ψέριμο και εγκατέστησε το σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο σχολείο. Παράλληλα έκανε τα πρώτα μαθήματα για τον χειρισμό τους στα τρία αδέλφια, στην Κατερίνα Λαζαρή, 24 χρονών, στην ιδιοκτήτρια ταβέρνας Αννα Σαρούκου-Τηλιακού, 30 χρονών, στη μαγείρισσα Ειρήνη Κατσίνη, 33 χρονών, και στη 10χρονη Καλλιόπη Τηλιακού που είναι το μικρότερο παιδί στην Ψέριμο.
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Η νέα Γραμματική του Δημοτικού, που εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (συγγραφείς: Ει. Φιλιππάκη - Warburton, Μ. Γεωργιαφέντης, Γ. Κοτζόγλου και Μ. Λουκά), είχε βάλει μεγάλο και δύσκολο στοίχημα: παίρνοντας τη θέση της «Μικρής» Γραμματικής Τριανταφυλλίδη, να επιτύχει ισορροπία ανάμεσα στην παραδοσιακή σχολική ορολογία και στη σύγχρονη γλωσσολογική. Και, βέβαια, να επιχειρήσει να περιγράψει τη σύγχρονη κοινή νεοελληνική, έναντι της δημοτικής του 1940, στην οποία βασιζόταν η Γραμματική Τριανταφυλλίδη.
07 Ιουνίου 2010
TO FACEBOOK ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Στις 23 Απριλίου, ανήμερα του Αγίου Γεωργίου, ο καθηγητής Φυσικής κ. Γιώργος Παναγιωτακόπουλος δέχτηκε δεκάδες ευχές από τους μαθητές της τάξης του, αλλά και από εκείνους που έχουν αποφοιτήσει. Δεν πέρασαν όμως από το σχολείο στο οποίο διδάσκει, ούτε τηλεφώνησαν για να δώσουν τις ευχές τους, αλλά τις έστειλαν διαδικτυακά, μέσω Facebook.
Ανάμεσα στους 249 «φίλους» που έχει ο εκπαιδευτικός, οι περισσότεροι είναι μαθητές και απόφοιτοι του σχολείου στο οποίο διδάσκει. «Τα παιδιά μπαίνουν σε ένα ασφαλές, κλειστό περιβάλλον όπου μπορούν να συνομιλήσουν με τους συμμαθητές τους, να γράψουν τις απορίες τους και όλα αυτά ενώ τα παιδιά βρίσκονται στο σπίτι τους και εγώ στο δικό μου».
Ανάμεσα στους 249 «φίλους» που έχει ο εκπαιδευτικός, οι περισσότεροι είναι μαθητές και απόφοιτοι του σχολείου στο οποίο διδάσκει. «Τα παιδιά μπαίνουν σε ένα ασφαλές, κλειστό περιβάλλον όπου μπορούν να συνομιλήσουν με τους συμμαθητές τους, να γράψουν τις απορίες τους και όλα αυτά ενώ τα παιδιά βρίσκονται στο σπίτι τους και εγώ στο δικό μου».
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο Ειδικός Γεραμματέας του υπ. Παιδείας Μιχάλης Κοντογιάννης με εγκύκλιο του, καλεί τους Διευθυντές της κάθε σχολικής μονάδας να διανείμουν τα ερωτηματολόγια στους εκπαιδευτικούς, να τα συγκεντρώσουν και να τα στείλουν με συστημένη επιστολή στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στην Ταχυδρομική Διεύθυνση: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ – ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Μεσογείων 396 Αγία Παρασκευή (με την ένδειξη ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ).
Το Ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο, η συμπλήρωσή του προαιρετική . Η τελική ημερομηνία αποστολής φακέλων είναι η Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ www.esos.gr
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Τα νέα προγράμματα Σπουδών που σχεδιάζονται για το Νεο Σχολείο οφείλουν κατ' αρχάς να απαντήσουν σε τρία θεμελιώδη ερωτήματα, που εχουν πολιτικό χαρακτήρα με την κυριολεκτική σημασία του όρου.
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της μελλοντικής κοινωνίας που θέλουμε να έχουμε;
- Ποιος θέλουμε να είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στους σχεδιασμούς μας για την επίτευξη του οράματος μας στην κοινωνία;
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να έχει ο μορφωμένος άνθρωπος στον κόσμο που επιδιώκουμε να οικοδομήσουμε;
Τα ερωτήματα αυτά είναι θεμελιώδη, επειδή το είδος των απαντήσεών τους είναι εκείνο που καθορίζει και όσα πρέπει να επιτελεστούν στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί με επιτυχία στην αποστολή της. Αυτά αφορούν, π.χ., το περιεχόμενο των μαθημάτων, τους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης, το μαθησιακό περιβάλλον, τις μορφές αξιολόγησης, τις σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους γονείς και όλα όσα συνδέονται με την εκπαιδευτική διαδικασία και συμβάλλουν στην επιτυχία της ή, αντίθετα, την παρεμποδίζουν.
05 Ιουνίου 2010
116 ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Την πλήρωση με επιλογή των 116 θέσεων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θητεία έως 31/7/2015 προκηρύσσει το υπ. Παιδείας και καλεί τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τα νόμιμα προσόντα να υποβάλουν σχετική αίτηση συνοδευόμενη από τα αναγκαία δικαιολογητικά για την κατάταξή τους στους παρακάτω πίνακες :
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής από 7 Ιουνίου 2010 μέχρι 18 Ιουνίου 2010 (αποκλειστική προθεσμία). Οι υποψήφιοι μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για κατάταξη στους πίνακες μέχρι δύο (2) περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης
04 Ιουνίου 2010
ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΓΕΒΡΑ
Όταν τα παιδιά διδάσκονται στο σχολείο μαθηματικά, μπορούν να προσεγγίσουν την ομορφιά τους μόνο με αφηρημένο και θεωρητικό τρόπο. Σίγουρα όχι με χρώμα και εικόνες.
Η έκθεση «Ιmaginary» έρχεται να ανατρέψει αυτόν τον κανόνα, δίνοντας σε όλους μας τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε εικόνες τέχνης με ένα ανέλπιστο εργαλείο: την αλγεβρική γεωμετρία.
Oταν οι αδαείς περί τα μαθηματικά ακούνε κάποιον να λέει πόσο όμορφη είναι μια εξίσωση, συνήθως τον κοιτάζουν με δυσπιστία. Τώρα ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουν. Σε αυτό θα τους βοηθήσει η έκθεση «Ιmaginary». Δίνοντας μορφή και χρώμα στους αφηρημένους αλγεβρικούς τύπους η πρωτότυπη πρωτοβουλία του γερμανικού μαθηματικού ινστιτούτου Μathematische Forschungsinstitut Οberwolfach φιλοδοξεί να κάνει ακόμη και όσους μισούν τα μαθηματικά να τα αγαπήσουν. Ή τουλάχιστον- και αυτό είναι ίσως πιο σημαντικό- να τα κατανοήσουν.
ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η Υπουργός Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, με επιστολή της σήμερα προς τους Προέδρους ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμβάλλουν ουσιαστικά με τις προτάσεις τους τόσο στο σχεδιασμό, όσο και στην υλοποίηση του προγράμματος της επιμόρφωσης.
Το κείμενο της διαβούλευσης έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας (www.ypepth.gr) προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων, ενώ την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει η διαβούλευση στο opengov.gr που θα διαρκέσει μέχρι τις 20 Ιουνίου.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, επιθυμώντας να συμβάλει στην προσπάθεια του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ για την ασφαλή χρήση των νέων τεχνολογιών στο χώρο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τελώντας και η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ 800 11 800 15 του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου υπό την αιγίδα και συγχρηματοδότηση της Ε.Ε., προτείνει τη συνδιοργάνωση δράσεων που αφορούν στην ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου.
03 Ιουνίου 2010
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ
Από 40 έως και 100 ευρώ, ανάλογα με το επίπεδο ,θα πληρώνει ο κάθε υποψήφιος που θα κάνει αίτηση για να συμμετάσχει στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, σύμφωνα με απόφαση του υπ. Παιδείας. Eιδικότερα οι υποψήφιοι θα πληρώνουν , με τη μορφή παράβολου:
ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑ
Τους έχει επηρεάσει πολύ η κρίση, σύμφωνα με έρευνα σε άτομα 18 έως 35 ετών
Τηλεφωνούν στην «Ελληνοφρένεια». Οργανώνουν ματς 5Χ5. Δουλεύουν από το πρωί ώς το βράδυ. «Αράζουν» σε καφετέριες. «Παίζουν» με το καλαμάκι τους. Τρέχουν στις παραλίες. Διαβάζουν για μεταπτυχιακά. Σερφάρουν. Κατεβαίνουν σε διαδηλώσεις. Τσακώνονται στα γήπεδα. Περιμένουν πώς και πώς να αρχίσει το Μουντιάλ. Ετοιμάζουν διακοπές. Μετρούν τα καλοκαίρια που δεν έκαναν διακοπές. Υπάρχουν πολλών «ειδών» νέοι. Αλλά η απαισιοδοξία με την οποία ατενίζουν το μέλλον είναι κοινή.
Τηλεφωνούν στην «Ελληνοφρένεια». Οργανώνουν ματς 5Χ5. Δουλεύουν από το πρωί ώς το βράδυ. «Αράζουν» σε καφετέριες. «Παίζουν» με το καλαμάκι τους. Τρέχουν στις παραλίες. Διαβάζουν για μεταπτυχιακά. Σερφάρουν. Κατεβαίνουν σε διαδηλώσεις. Τσακώνονται στα γήπεδα. Περιμένουν πώς και πώς να αρχίσει το Μουντιάλ. Ετοιμάζουν διακοπές. Μετρούν τα καλοκαίρια που δεν έκαναν διακοπές. Υπάρχουν πολλών «ειδών» νέοι. Αλλά η απαισιοδοξία με την οποία ατενίζουν το μέλλον είναι κοινή.
02 Ιουνίου 2010
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
«ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ» και «ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ».
α) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια της Αττικής ή μηχανογραφικό δελτίο ΤΕΕ ή ΕΠΑΛ (ομάδα Α΄) στην ίδια περιοχή, θα εξεταστούν στην ΑΘΗΝΑ και στα εξής εξεταστικά κέντρα ανάλογα με το αρχικό γράμμα του επωνύμου τους.
1. Στο Ε.Κ. του 26ου Γενικού Λυκείου Αθήνας (οδός Μαρασλή 10 - Αθήνα) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Γ.
2. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Αργυρούπολης (οδός Πολεμιστών 15-Αργυρούπολη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Δ μέχρι και Κ.
3. Στο Ε.Κ. του Γενικού Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής (οδός Μουσών και Παπαδιαμάντη - Ψυχικό) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Λ μέχρι και Ο.
4. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Αμαρουσίου (οδός Κηφισίας 213-Μαρούσι) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Π μέχρι και Ρ.
5. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Αλίμου (οδός Υψηλάντου και Θησείου - Άλιμος) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Σ μέχρι και Ω.
TΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
Δ/ΝΣΗ Π.Ε. Α΄ ΑΘΗΝΑΣ (σύνολο σχολείων: 36) |
|
107o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
16o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
8o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ |
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΦΝΗΣ |
7o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΑΦΝΗΣ |
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
|
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ένας στους δυο μαθητές νιώθει άβολα με τους αλλοδαπούς στην τάξη
Μια συγκλονιστική έρευνα του Ευρυβιάδειου Γυμνασίου που αποκαλύπτει τις στάσεις και τις αντιλήψεις μαθητών για τη συμβίωση γηγενών και αλλοδαπών παιδιών.
Η σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, καθώς έχει αυξηθεί ο αριθμός των αλλοδαπών παιδιών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία. Στο Ευρυβιάδειο Γυμνάσιο Λάρνακας για παράδειγμα, σε διάστημα τριών ετών, οι αλλοδαποί μαθητές αυξήθηκαν κατά 25%. Έτσι λοιπόν, το σχολείο αποφάσισε να διερευνήσει τις στάσεις των γηγενών μαθητών όσον αφορά στη συμβίωσή με τους αλλοδαπούς μαθητές καθώς επίσης, σε ποιο βαθμό τα παιδιά των διαφορετικών εθνικοτήτων γίνονται αποδεκτά στη σχολική κοινότητα. Σχετική έρευνα διενεργήθηκε φέτος στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαθητές στην Έρευνα - ΜΕΡΑ», εντός του Γυμνασίου, με τη χορήγηση ερωτηματολογίων σε όλους τους μαθητές, σε γονείς Κυπρίων παιδιών και στους καθηγητές του σχολείου. Επίσης πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε μικρό αριθμό μαθητών, καθηγητών και την πρόεδρο του Συνδέσμου Γονέων του σχολείου.
01 Ιουνίου 2010
ΤΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Με απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, καθορίζεται το αναμορφωμένο διδακτικό ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμα των 800 ολοήμερων σχολείων, τα οποία θα λειτουργούν από το σχολικό έτος 2010 – 2011 με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα η έναρξη του υποχρεωτικού προγράμματος είναι στις 8:10 πμ και η λήξη στις 14:00 μμ για όλες τις τάξεις.
Οι επιμέρους αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα έχουν ως εξής:
ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΩΝ
Τροπολογία που κατάθεσε σήμερα το υπ. Παιδείας, προς ψήφιση στη Βουλή, προβλέπει αύξηση από δύο σε τρεις μονάδες στη μοριοδότηση του τίτλου μετεκπαίδευσης των διδασκαλείων κατά τη διαδικασία επιλογής σχολικών
συμβούλων και λοιπών στοιχείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και επεκτείνεται και στους υποψηφίους για την επιλογή σε θέσεις στελεχών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η τροπολογία τροποποιεί διάταξη του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)