22 Ιανουαρίου 2011

ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Πηγή esos.gr
Ποικίλες πτυχές της διδασκαλίας του μαθήματος της Λογοτεχνίας αποκαλύπτει Ερευνα της Πανελλήνιας Ενωσης Φιλολόγων  (ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)  και καταρρίπτει πολλούς μύθους δίνοντας τεκμηριωμένη απάντηση σε σειρά ερωτημάτων που διαρκώς ταλανίζουν το γνωστικό αντικείμενο της Λογοτεχνίας, όπως:

-Ποιος ο «λογοτεχνικός κανόνας» έτσι όπως προκύπτει από τις ίδιες τις επιλογές των εκπαιδευτικών της πράξης;
-Οιεπιλογές των διδασκόντων συμπορεύονται με τις επιλογές των σχολικών
εγχειριδίων των ΚΝΛ;
-Ποιο γραμματειακό είδος διδάσκεται περισσότερο, η ποίηση ή η πεζογραφία; -ιδάσκονται τα άλλα είδη και σε ποιο ποσοστό;
-Υπάρχουν ανθολογημένα κείμενα που αγνοούνται από τους διδάσκοντες και αν ναι, ποια;
-Το Αναλυτικό Πρόγραμμα καταστρατηγείται ή όχι;
- Χρησιμοποιούνται όλες οι ώρες που προβλέπονται από το ωρολόγιο  Πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας ή όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου